Med fem dagar kvar...

Funderar jag på hur många skor jag kan ta med mig. Jag vill ju hellst ha med alla men det går ju inte. Vi får ha med max 25kg med handbagaget om vi inte vill betala övervikt. Okej vi får ju tillbaka pengarna men jag skall ju resa hem också efter att jag hoppeligen har shoppat massor. Dessutom väger min kamera typ 5kg som jag måste ta som handbagage och maxvikten för handbagage är 5kg. Jag måste ju ta datorn och extra ombyte i handbagaget också!
Såhär såg min packning ut innan jag packade om idag...

Skorna är nog största problemet att sortera bort!

Men mina Hawaianas och Converse som jag köpte i Peru är ett måste!

Samt mina nya (och sviiindyra) löpskor! Tur att man inte behöver köpa nya så ofta för man blir ju riktigt pank! (Senast köpte jag nya i USA 2002, tihii, så nya kunde jag ju ändå unna mig eller?)
Så här mycket mer plats fick jag i min väska=) Fast det är ju inte plats det är frågan om, det är vikten...
Skolan börjar lida mot sitt slut för mig nu. De andra har ju i och för sig inte så länge kvar de heller. Idag hade jag kartografi tent och det kändes helt bra, jag tror faktiskt jag kan få en 2a som är vanligt i mitt "betyg". På måndag står muntlig engelska tent på tur och på tisdag är det dags för sista tenten för detta läsår nämligen matte. Tänk att jag har gått ett år i skolan nu, sjukt!
Nu ska jag ta mig i kragen och åka iväg till K-stad Simhall för att bränna liite kalorier, ni vet beach 2011 närmar sig med stormsteg,tihii. Som om jag skulle hinna komma i form till dess!
Bamsekram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0