Gooodmoorning!

Haha, nu har jag nog fina planer om vad jag skall ha för rubrik då jag kommer ner till GC! ;)
Sovmorgon var min plan idag, men icke. Kärleken skulle till jobbet så tyvärr var hans väckning även min...Resten av dagen kommer att tillbringas i Simhallens bassäng och festsal.
Resfeberstatusen just nu ligger på en skala mellan 1 och 5 på kanske 3, för tillfället. Det är ju min sista helg i detta land för en obestämd tid framöver! Man fattar ju inte att man inte bara åker på semester i 10 dagar. Vi har nu fått lite papper att läsa på då man skall jobba som sport- och aktivitetsledare. Jag antar att det är typ olika vattengymnastikrörelser och dylikt eftersom vi kommer att hålla sånt. Om jag kommer att få den uppgiften så ska du Vic lilla veta att du kommer att få ha vattengymnastik för mig över skype så jag får lite fler rörelser;)
Skype ja, det kommer jag att skaffa så jag får ta ett snack med er här hemma ibland. Så nu får så lov att också göra det, tihii!
Bamsekram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0