BOMB!

Idag har vi söndag det betyder två hela dagar till i Finland innan avfärd. Min sista lördag i Finland tillbringade jag på 50 års kalas med Alexander och hans familj. Vi hade alla otroligt roligt och resultatet av att vi satt närmast förfriskningsbordet sätter idag sina spår. Festen började redan klockan 6 och jag som hade varit borta hela dagen fick stressa mig klar. Alla mina kläder var förstås ner packade och just de kläderna jag skulle ha fanns ju självklart längst ner. Så nu ligger min (då väldigt vackert packade väska) väldigt ovackert uppackad runt hela rummet som om en bomb hade slagit ned. SUCK! Nu får jag göra om allt igen för typ 3e gången...
Ikväll har jag äntligen tid att besöka mina kusin barn och  min guddotter. Skoj skoj skoj!
Ljuvligt vårväder idag, har ni börjat shoppa sommarkläder redan? Jag är avundsjuk på er i såna fall för det har inte jag!
Bamsekram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0