Lunch/Siesta

Ja nu har vi lunch från skolan. Vi börjar alltid klockan 9 på morgonen och slutar 17 från klockan 12 har vi 1½h lunch. Då brukar vi gå ner till stranden, ligga vi poolen och äta lite lätt. Idag bestämde jag mig för att hämta datorn istället. Så nu äter jag en bruschetta och chillar för mig själv. Vi är ju egentligen aldrig ensamma här så nu är det riktigt skönt.
Hemlängtan var igår lite bättre men nu har jag nog en sämre dag! Meen två dagar kvar så har vi ledigt och får chilla på riktigt sen har vi bara två eller tre dagar skola kvar så kommer jag hem eller åker till min destination. Dåå kommer min älskade sötis att flygas ner dit också, underbart.
Nu när man är sålångt borta så har man inte en aaning om vilken dag i veckan det är, det spelar liksom ingen roll här. Men så fort man Facebookar så blir man påind om att det är lördag. Så då kan man ju undra, va gjorde alla minna vänner igår? Va ska ni göra ikväll? Hur gick babysimmet idag?
Vad mer vill ni veta om hur det är här, vad jag gör och sådant? Kan ni inte kommentera och fråga så svarar jag sen
så snabbt jag kan?
Jag skulle haft en bild också men det funderar inte att överföra den från min telefon, buhuu!
Bamsekram!

Kommentarer
Postat av: Rebe

Hej sötis!

Igår va vi hos Carro å Frazzin å kukka hu di har e i ny lägenheten, he va riktit priima! Å ikväll ska vi va hos Bina å vräk tacos/tortillas å chill bara. Än så läng ha du alltså itt missa nå speciellt :) å häng me på bloggen min bara så får du vet ett å annat om va som händer å :) ha det bäst! miss u already!

2011-04-02 @ 14:36:59
URL: http://rebe.papper.fi
Postat av: Beckis

Oj va skönt he låter! NJUT iställe för att ha hemlängtan, du hinner no va hemma sedan! :D Jag va å hadd babysim me Lina ida, första gången ja hadd he å he gick jättebra!! Ojojoj va rolit e va :D Ja ha itt trodd e ha vuri såde kul! :D Sååå söta bebisar!

Berätt lite om va ni lär er å sånt! :)

Vi saknar dej! Ses snart <3 Puss å kram!

2011-04-02 @ 14:40:04
Postat av: Lina

Hej på dig vännen!

Ja kan ju bara säg, precis som Beckis, att babysim jieg riktit bra. Ps. ja tror ja ha fått en som ska ga kursin ;) Nu ska du riktit njut av tidin tide. Kom ihåg att vänner å familj allti finns kvar å väntar på de så pass på att ta vara på tidin tide. Kramar till dig min underbara babysimkompanjon :)

2011-04-03 @ 12:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0